|  GEOPEND: Ma - Vr 7.30 - 17.30        |  Mauritslaan 77A, 6161HS Geleen        |  CONTACT: +31 (0)43 365 92 44

Servicedesk

De servicedesk is voor alle klanten bereikbaar tijdens onze reguliere kantooruren, maandag t/m vrijdag van 7:30 t/m 17:30 uur. Afhankelijk van het afgesloten SLA (Service Level Agreement) kan er ook buiten de standaard kantooruren contact worden opgenomen met de servicedesk.

U kunt op de volgende manieren contact opnemen:

Telefonisch

U kunt telefonisch contact opnemen via +31 (0)43 365 92 44.

E-mail

U kunt de servicedesk per e-mail bereiken via servicedesk@xillion.nl.

Internet

Vaste klanten kunnen een login aanvragen voor ons klantportaal.
Via het klantportaal kunt u onder meer de voortgang van uw meldingen volgen en nieuwe meldingen indienen.

Het portaal kunt u vinden op https://portaal.xillion.nl.

Voor urgente meldingen en/of vragen adviseren wij u dringend om telefonisch contact op te nemen met de servicedesk!

Hulp op afstand

Onze technische medewerkers hebben de mogelijkheid om met u mee te kijken en uw computer op afstand te bedienen. Dit maakt het oplossen van problemen of het geven van instructies vaak makkelijker en kan behoorlijk wat tijd besparen.

Wij kunnen slechts meekijken op het moment dat u daar toestemming voor geeft. Neem altijd eerst contact op met onze servicedesk voordat u op onderstaande link klikt. De velden zijn alleen in het Engels beschikbaar om zodoende ook onze buitenlandse klanten van dienst te kunnen zijn.

Meer weten over Xillion? Of wilt u ook dat uw ICT voor u gaat werken?