Servicedesk
Heeft u een technisch probleem? Wij lossen het graag voor u op.
Neem contact op
- +31 (0)43 365 92 44
- servicedesk@xillion.nl
- Support ticket openen
Verstuur bestanden via een veilige manier
Wilt u tekst en bestanden via een veilige (versleutelde) manier naar ons versturen? Maak dan gebruik van onze Secure File Transfer.
Hulp op afstand
Wij hebben de mogelijkheid om met u mee te kijken en uw computer op afstand te bedienen. Dit maakt het oplossen van problemen of het geven van instructies vaak makkelijker en kan behoorlijk wat tijd besparen.
Wij kunnen slechts meekijken op het moment dat u daar toestemming voor geeft. Neem altijd eerst contact op met onze servicedesk voordat u op de link klikt. De velden zijn alleen in het Engels beschikbaar om zodoende ook onze buitenlandse klanten van dienst te kunnen zijn.
Ondersteuningsuren
- De servicedesk is voor alle klanten bereikbaar tijdens reguliere kantooruren (7.30 - 17.30).
- Geopend Maandag
- Geopend Dinsdag
- Geopend Woensdag
- Geopend Donderdag
- Geopend Vrijdag
- Gesloten Zaterdag
- Gesloten Zondag
- Afhankelijk van het afgesloten SLA (Service Level Agreement) kan er ook buiten de standaard kantooruren contact worden opgenomen met de servicedesk.